top of page
חיפוש

מכה #9 למה תמיד אי אפשר למצוא את המפתחות בבית הזה?

זהו עוד טיפ בסדרת 10 המכות - שמרכזת עצות פשוטות

לביצוע שפשוט הופכות את הבית לנעים ונוח יותר.

קריאה מהנה ומעילה!

מזדהים עם המשפט הזה? בהרבה בתים מבואת הכניסה היא אחד המקומות הכי מבולגנים בבית. לא עוד! מבואת הכניסה היא אחד המקומות הכי חשובים בבית שלכם. היא מפרידה בין החוץ לפנים, מאפשרת לזכות באתנחתא קצרה כשאתם חוזרים מיום עבודה ולפני שנכנסים ממש הביתה, והיא כמובן המקום הראשון אותו רואה מי שמגיע לבקר אצלכם.


לפעמים מבואת הכניסה מוגדרת כחלל נפרד, ולפעמים הדלת נפתחת ישר לתוך החלל הציבורי של הסלון והמטבח. אם אין לכם מבואת כניסה נפרדת, כדאי מאוד ליצור פינה כזו. איך? בעזרת ריהוט מתאים כמו שידה נמוכה שתפריד אותה מהחלל, צבע שונה לקיר או טפט, תאורה ייעודית ושטיח, שיהפכו אותה לפינה מובחנת.


ואיך נשמור על המבואה שלנו נעימה, מכניסה ומסודרת? שיהיה לנו נעים לקבל אורחים ובו זמנית, שלא נתעכב בבוקר כי המפתח נעלם? החשיבה פה היא פונקציונלית – רהיטים שיאחסנו את כל מה שצריך, ובו זמנית גם יתנו מראה יפה לכניסה. לא הכל חייב להיות מוסתר, אבל כדאי מאוד שיהיה מסודר.


קונסולה היא רהיט מתאים למטרה הזו, ובה נוכל לאחסן את כל הפיצ'יפקס. גם שידת מגירות תתאים. אם יש מקום, כדי להוסיף ארון נעליים וארון מעילים, ואם לא, לפחות ווי תלייה מאחורי הדלת. נסו ותראו - עם מבואת כניסה מזמינה הרבה יותר נעים לצאת ולחזור הביתה.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


מעוניינים בטיפים נוספים?

אני מזמינה אתכם לדף הפייסבוק שלי, שם תוכלו להתעדכן בטיפים

בנושא עיצוב הבית, ועצות שימושיות שכל אחד יכול לעשות לגמרי לבד.


למעבר מהיר פשוט בחרו בטיפ המבוקש:



bottom of page