top of page
חיפוש

עיצוב דירת קבלן - מתי לערב את המעצב/ת?

אין ספק, כי דירות קבלן הן מוצר הנדל"ן למגורים הנמכר ביותר בישראל.

די לערוך סיבוב קצר ברגל או במכונית בסביבת המגורים שלכם, כדי לגלות אתרי בניה מתוחמים, פועלים ומנופים שעובדים במלוא המרץ על מנת לספק את הביקוש הגדל באופן מתמיד לדירות החדשות.



שוק הדיור הישראלי פורש בפניכם מבחר מגוון סוגי יזמים / קבלנים ודירות קבלן - החל מעשרות דירות קבלן הממוקמות במגדל מגורים אחד ונבנות על ידי אחת מחברות הבניה הגדולות יותר ועד לחידושם של מבנים ישנים / הגדלתן של דירות קיימות במסגרת פרויקטי תמ"א 38, על ידי יזמים וקבלנים קטנים יותר.


כל אחת מהדירות הללו מצריכה עיצוב דירת קבלן בידי מעצב , על מנת שתתאים לכם - האדם, הזוג או המשפחה אשר עתידים לגור בה!


עיצוב דירת קבלן - מתי רצוי להכניס את מעצב הפנים לתמונה?

זה אולי נשמע מפתיע למדי, אבל את מעצב הפנים שלכם רצוי להכניס לתמונה עוד בטרם אתם רוכשים את הדירה, בשלבי ההחלטה בין דירות הקבלן השונות אותן ראיתן (על הנייר או במציאות).


למרות החשיבה הלא שגרתית, שילובו של מעצב הפנים דווקא בשלב הזה, עשוי לחסוך לכם כסף רב, הרבה יותר מאשר בשלב שלאחר חתימת ההסכם מול הקבלן.

באופן טבעי לגמרי, כוח המיקוח של רוכש דירה, בשלב שלפני חתימת ההסכם, הוא רב יותר, בעיקר מכיוון שחלק משמעותי מערכה של דירה טמון במפרט אותו מציע הקבלן.

במרבית המקרים, מדובר במפרט בסיסי מאד, אשר עלות השדרוגים עליו עלולה להסתכם בקלות רבה בעשרות אלפי שקלים, המתווספים על מחירה של הדירה.

מיקוח על איכותו והיקפו של המפרט בשלב מוקדם יותר של המשא והמתן, עשוי להפוך את הקבלן לנוח יותר ולמוכן לבצע שדרוגים מסוימים ללא תוספת עלות, על מנת לקדם ולזרז את מכירתה של הדירה.

bottom of page