top of page
חיפוש

רוצים להחזיר את הרומנטיקה לחדר השינה שלכם?

אתם זוג אוהב. עם השנים גדלה המשפחה, ולאט לאט, האינטימיות חמקה לה.


חדר השינה, שהיה המקום לזוגיות ולאהבה שלכם, הפך עם השנים לחדר משפחה: הילדים מגיעים אליו בכל עת והתשוקה מזמן לא שם, הוא מבולגן ולא מזמין וכבר לא מרגיש כמו החלל הפרטי שלכם.

מזדהים עם המשפטים האלה? אתם לא לבד, זו בעיה רווחת בבתים רבים.


בפוסט הזה אספר לכם איך אפשר לשפר את מצב חדר השינה ודרכו לעבוד יחד על הזוגיות.

אז בואו נתחיל...


מתוך פינטרסט

פרויקט עיצוב משותף.

חדר השינה הוא מקום אינטימי, בו ישנים, נחים ועושים אהבה. זהו מקום מפלט המעניק חמימות וביטחון, בו אתם יכולים להיות עצמכם, לחוות שוב את הזוגיות שלכם בלי הרעש מסביב.

כדאי לבחור בעיצוב שיחזק את האווירה שאתם רוצים להשיג – ולשם כך חישבו מהי רומנטיקה בשבילכם.

סגנון רומנטי לא חייב בהכרח להיות נשי, ויכול כלול גם אלמנטים גבריים, העיקר שישקף את שניכם. החשיבה על כך יחד יכולה להיות דרך נפלאה להתחיל בפרויקט השיפוץ ולחזק את התקשורת ביניכם.


מבחינת הרהיטים בחדר, המיטה היא הרהיט המרכזי בחדר ושווה להשקיע במיטה טובה ונוחה. אם למיטה אין גב או שהוא כבר לא מתאים לעיצוב החדש זו לא בעיה, כי כיום ניתן לרכוש גב מיטה נפרד למיטה קיימת.


לצד המיטה השאירו רווח של 60-80 ס"מ. כך תוכלו להיכנס ולצאת בנוחות ושם גם תיכנס שידת צד. זו לא חייבת להיות שידת מגירות שמגיעה עם המיטה – זה יכול להיות גם שולחן עגול או מלבני, וגם לא חייב להיות זהה לצד השני.


התאורה בחדר השינה מורכבת ממוקד תאורה במרכז החדר ועוד שתי מנורות לצידי המיטה, למטרות קריאה ואווירה. כדאי לבחור בגוון תאורה חם ולא אור מסנוור, כדי לשמור על הרגשה נעימה בחדר.



דרך שילוב אלמנטים המשפיעים על החושים, תוכלו ליצור אווירה רומנטית בחדר, ומשם הדרך קצרה להרגשה דומה ביניכם. כשאתם מוסיפים פריטים לחדר, חישבו על החושים שלכן – מגע, ריח, ראיה ושמיעה - שלבו תאורת אווירה, הדליקו נרות והשתמשו בשמנים ריחניים הנעימים לכם לבישום.

איך אתם אוהבים את חדר השינה? לבן, פסטלי, צבוע בצבעים נועזים או גוונים כהים ומחוספסים? החדר צריך להיות מתאים ונעים, לכן אין כאן נכון או לא נכון. כל צבע שעושה לכם טוב יתאים כאן. גוונים בהירים נותנים תחושה של סדר וניקיון, רוגע ושקט פנימי, גוונים כהים יצרו אפקט מפתה ודרמטי יותר.

אפשר להוסיף גם בקיר שמעל המיטה צבע אחר משאר החדר, תמונות או סמלי אהבה רומנטיים – זה ישדרג מאוד את האווירה בחדר השינה.



לטקסטיל יש תפקיד מאוד חשוב בחדר השינה, אולי הכי חשוב בבית, החל ממצעים וכלה בוילונות.

קחו מצעים לבנים רכים רכים שנותנים לנו תחושה של חופשה, הוסיפו כריות במגוון צבעים ומרקמים שונים, ועכשיו רק נותר לקפוץ למיטה. כדאי לשמור על שילוב בדים בטקסטורות שונות – סביב אותה משפחת גוונים.

גם הווילונות חשובים מאוד לעיצוב חדר שינה – הם מונעים כניסת קרני אור, שומרים על אינטימיות ומספקים רכות לחדר.

נבחר וילון לפי הצורך. למשל, וילון עבה מסתיר את מה שקורה בפנים החדר, מוסיף לאווירה וגם הופך חלון לא אטרקטיבי לדקורטיבי יותר.



וטיפ קטן וחשוב לסיום

זכרו להקדיש כל בוקר כמה דקות לסידור המיטה. אני מבטיחה שיהיה לכם כיף לחזור לחדר מסודר בערב.



bottom of page