top of page
חיפוש

מכה #7 המלך עירום כי אין לו בגדים

זהו עוד טיפ בסדרת 10 המכות - שמרכזת עצות פשוטות

לביצוע שפשוט הופכות את הבית לנעים ונוח יותר.

קריאה מהנה ומעילה!

חסרה לכם תחושת חום בבית, ורוצים להוסיף צבע – חשבתם להוסיף שטיח? זו דרך מיידית להוספת סטייל, אווירה וחמימות לכל חלל וחדר.


שטיחים הם עולם ומלואו. הם מגדירים את החלל, תוחמים איזורים שונים ויוצרים מסגרת סביבם, ומכניסים חום וצבע. הם מגיעים במגוון צורות, צבעים וסגנונות שונים כך שכל אחד יוכל למצוא שטיח כלבבו – משטיחים קלאסיים, וינטג', ועד שטיחים מודרניים, גאומטריים וקילים. כיום שטיחים רבים מיוצרים מחומרים נוחים לניקוי, חלקם אפילו מתאימים למכונת הכביסה הביתית.


אז אחרי ששוכנעתם ששטיח הוא מאסט, איך נבחר אותו? התאימו את השטיח לחלל הקיים, ובחרו שטיח בגוון ניטרלי אם החלל עמוס בצבעים ופרטים, או דומיננטי – אם אתם רוצים להוסיף צבע.

כשאתם הולכים לרכוש שטיח, בקשו שיפרסו אותו עבורכם, שתראו אם הוא מתאים לכם בגודל ובעיצוב, וגם שהוא נעים מתחת לכפות הרגליים. תמיד כדאי להשאיר רווח מסביב לשטיח ולא להצמידו לקיר.

גודל השטיח הוא בעל משמעות, שטיח גדול מגדיל את החלל, וקטן – מקטין אותו. למשל בסלון כדאי לבחור שטיח גדול שיכלול את שולחן הקפה ויכנס מתחת לספות, ואפילו יקיף אותן. כך נקבל תחושה של סלון גדול ומרווח – לעומת שטיח קטן מדי, שייתן תחושה הפוכה.

בחדר השינה אפשר לשים שטיח לצד המיטה, ליד השידה, או שטיח רחב שיכנס כולו או בחלקו מתחת למיטה.


דעו גם שאם אתם מתלבטים בין כמה דוגמאות – ברוב חנויות השטיחים תוכלו בכיף לקחת לנסות, ובמידה ולא מתאים להחזיר ולהחליף לשטיח אחר.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


מעוניינים בטיפים נוספים?

אני מזמינה אתכם לדף הפייסבוק שלי, שם תוכלו להתעדכן בטיפים

בנושא עיצוב הבית, ועצות שימושיות שכל אחד יכול לעשות לגמרי לבד.


למעבר מהיר פשוט בחרו בטיפ המבוקש:


bottom of page